1.1. Pasūtot preces, Pircējs var izvēlēties vienu no piegādes veidiem:

1.1.1. piegāde, izmantojot Venipak kurjerpastu;

1.1.2. piegāde uz OMNIVA pasta nodaļām.

1.2. Ja izvēlaties Venipak kurjerpasta piegādi:

1.2.1. Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi un nogādātas pie Pircēja dzīvesvietas durvīm. Izkraušanas un piegādes pakalpojumi nav iekļauti piegādes cenā.

1.2.2. Pircējs apņemas norādīt precīzu piegādes vietu. Preces pieņem persona, kas veikusi Preču pasūtījumu, uzrādot personu apliecinošu dokumentu. Ja Preču pasūtījums tiek veikts Pircēja vārdā, bet Pircējs nevar pieņemt Preces, Preču pasūtījumā jānorāda persona, kuru Pircējs ir pilnvarojis pieņemt Preces. Ja Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, bet Pircējs pats nevar saņemt Preces, Pircējs nav tiesīgs celt nekādas pretenzijas pret Pārdevēju par Preču piegādi nepiederošai personai. 

1.2.3. Ja Preces apmaksas veids ir “skaidra nauda”, precīzai pasūtījuma summai jābūt pieejamai Preces piegādes brīdī. Ja Pircējam nav precīzas summas, kurjeram ir tiesības atteikties nodot Preces. Par Preču atkārtotu piegādi tiek piemērota tāda pati maksa kā par sākotnējo piegādi.

1.3. Piegādei uz OMNIVA pasta nodaļām:

1.3.1. OMNIVA pasta nodaļas sūtījuma maksimālais svars līdz 30 kg, maksimālie izmēri 39 x 38 x 64 cm;

1.3.2. pakas ir jāsaņem no OMNIVA pasta nodaļām 5 darba dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs pa e-pastu informējis Pircēju, ka Prece ir gatava saņemšanai;

1.4. Pārdevēja norādītie termiņi ir provizoriski un var netikt piemēroti gadījumos, kad Pārdevēja noliktavā nav nepieciešamo preču un Pircējs tiek informēts par pasūtīto preču trūkumu. Pircējs arī piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju, lai vienotos par piegādes noteikumiem.

1.5. Visos gadījumos Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja neatkarīgu apstākļu dēļ.

1.6. Preces tiek piegādātas visā Lietuvas Republikas teritorijā, izņemot Kuršu kāpu.

1.7. Preču nejauša bojājuma risks pāriet uz Pircēju no Preču nodošanas brīža.

1.8. Ja Preces nevar tikt piegādātas Pircējam vai ja Pircējs noteiktajā termiņā Preces neatgūst un Pircējs par Precēm ir samaksājis avansā, Pārdevējs sazinās ar Pircēju un vienojas par citu piegādes kārtību. Ja ar Pircēju nav iespējams vienoties par citiem piegādes noteikumiem (vai ja Pircējs joprojām nesaņem vai nepieņem Preces), Preču pasūtījums tiek anulēts un Pircējam tiek atmaksāta par Precēm samaksātā nauda, izņemot Pārdevēja zaudējumus, kas Pircējam radušies saistībā ar Preču piegādi, naudas atmaksu un jebkurām citām atcelšanas izmaksām.

1.9. Preces piegādes brīdī Pircējs kopā ar Pārdevēju vai tā pilnvaroto pārstāvi (kurjerpasta uzņēmuma pārstāvi) pārbauda sūtījuma iepakojumu un Preces stāvokli un paraksta Preces pieņemšanas-nodošanas aktu vai citu Preces nodošanas dokumentu. Ja sūtījuma iepakojums ir bojāts, ir neatbilstība preču daudzumā, neatbilstība preču sortimentā, Pircējs vai Pircēja pārstāvis nedrīkst pieņemt sūtījumu. Šādā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar Pircēju vai Pircēja pārstāvi aizpilda īpašu sūtījuma pārbaudes ziņojumu, norādot konstatētos pārkāpumus. Vēlākais 24 stundu laikā var iesniegt pretenziju par Preču montāžas defektiem, bojājumiem vai citām neatbilstībām. no sūtījuma saņemšanas stundas (no brīža, kad kurjers ar savu parakstu apliecina sūtījuma saņemšanu). Ja Pircējs to neizdara, Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par Preces bojājumiem, un tiek uzskatīts, ka Prece ir piegādāta nebojātā iepakojumā. Tiklīdz Pircējs ir parakstījis piegādes pieņemšanas-nodošanas aktu vai citu piegādes dokumentu, tiek uzskatīts, ka Preces ir piegādātas labā stāvoklī, iepakojums nav bojāts un Precēm nav neatbilstību.