1. PREČU PIEGĀDE
1.1. Pasūtot preces, Pircējs var izvēlēties vienu no piegādes veidiem:
Piegādes veidi:
1.1.1. Piegāde ar „Venipak“ kurjeru pakalpojumu.
1.1.2. Piegāde uz „OMNIVA“ un „Venipak“ pakomātiem.
1.1.3. Preču saņemšana „CraftShop“ fiziskajā veikalā adresē Savanorių pr. 193, Viļņā.
1.2. Piegādes termiņi un nosacījumi:
1.2.1. Piegādes laiks: 1–5 darba dienas.
1.2.2. Piegādes maksa atkarīga no izvēlētā veida.
1.2.3. Pārdevējs nav atbildīgs par kurjera kavējumiem.
1.3. Piegādes ar kurjeru nosacījumi:
1.3.1. Preces tiek piegādātas Pircēja norādītajā adresē un nogādātas līdz dzīvojamās vietas durvīm. Preču izkraušanas un pārvadāšanas pakalpojumi nav iekļauti piegādes cenā.
1.3.2. Pircējam jānorāda precīza piegādes vieta. Preces pieņem personu, kas veica pasūtījumu, uzrādot identitāti apliecinošu dokumentu. Ja pasūtījums tiek veikts citas personas vārdā, tai jābūt pilnvarotai saņemt preci.
1.3.3. Ja izvēlēts maksājums skaidrā naudā, piegādes laikā jābūt precīzai summai. Ja nav precīzas summas, kurjers var atteikties nodot preci. Atkārtota piegāde tiek apmaksāta kā pirmā.
1.4. Piegādes uz pakomātiem nosacījumi:
1.4.1. Maksimālais sūtījuma svars pakomātos ir 30 kg. Maksimālie izmēri „Omniva“ pakomātos – 39 x 38 x 64 cm. Maksimālie izmēri „Venipak“ pakomātos – 39,5 x 41 x 61 cm.
1.4.2. Sūtījumiem pakomātos jābūt saņemtiem 5 darba dienu laikā no SMS paziņojuma saņemšanas.
1.5. Preču saņemšana fiziskajā veikalā:
1.5.1. Preces jāsaņem 3 darba dienu laikā no Pārdevēja paziņojuma e-pastā, ka tās ir gatavas saņemšanai.
1.5.2. Preci saņem persona, kas veica pasūtījumu, vai tās pilnvarotā persona, uzrādot identitāti apliecinošu dokumentu.
1.6. Citi piegādes nosacījumi:
1.6.1. Pārdevēja norādītie termiņi ir orientējoši un var mainīties piegādes traucējumu dēļ. Par pasūtīto preču trūkumu Pircējs tiek informēts.
1.6.2. Pārdevējs nav atbildīgs par piegādes kavējumiem neparedzētu apstākļu dēļ.
1.6.3. Preces tiek piegādātas visā Lietuvas Republikas teritorijā, izņemot Kuršu Neiju.
1.7. Preču nepieņemšanas vai nepiegādāšanas nosacījumi:
1.7.1. Ja preces netiek saņemtas vai nevar tās piegādāt, un Pircējs ir veicis priekšapmaksu, Pārdevējs sazinās ar Pircēju, lai vienotos par jauniem piegādes nosacījumiem.
1.7.2. Ja Pircējs nepiekrīt jaunajiem piegādes nosacījumiem un neņem preces, pasūtījums tiek anulēts, atskaitot piegādes un administratīvās izmaksas.
1.8. Preču pieņemšanas brīdī:
1.8.1. Pircējam ir jāpārbauda sūtījuma iepakojums un preču stāvoklis. Ja tiek konstatēti bojājumi vai neatbilstības, sūtījums jāpieņem, un kopā ar kurjeru jāaizpilda sūtījumu pārbaudes akts.
1.8.2. Pretenzijas par preču bojājumiem jāiesniedz ne vēlāk kā 24 stundas pēc preču saņemšanas.
1.8.3. Parakstot preču pieņemšanas nodošanas dokumentu, tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas bez defektiem.